ساخت سردخانه در سنندج – سردخانه سنندج- ایمن ساز سوله

ساخت سردخانه در سنندج – سردخانه سنندج- ایمن ساز سوله

اهمیت ساخت و احداث سردخانه در سنندج

همانطور که قبلاً درباره سردخانه و ساخت سردخانه توضیح داده شده است ، برای نگهداری از مواد غذایی و حفظ کیفیت مواد غذایی نیاز به سردخانه داریم. پس بنابراین ساخت سردخانه در کشور ما و همچنین در سراسر جهان ،برای نگهداری مواد غذایی بسیار مهم و حیاتی می باشد. در سنندج محصولات غذایی خاصی تولید می شوند. همچنین برای نگهداری و حفظ کیفیت مواد غذایی به طراحی و ساخت سردخانه در سنندج و در نتیجه ساخت سوله سردخانه در سنندج نیاز داریم.

سردخانه سنندج معمولاً مواد غذایی خاصی اعم از سیب زمینی ،پیاز و برخی میوه ها مانند سیب را نگهداری می کند. پس بنابراین برای احداث سردخانه در سنندج باید به محصولات هدف جهت نگهداری در سردخانه سنندج توجه شود. سپس اقدام به ساخت سردخانه در سنندج بکنیم.

ساخت سردخانه در سنندج

کارخانه صنعتی ایمن ساز سوله با دارا بودن تیم حرفه ای قوی جهت احداث سردخانه در سنندج و هم چنین ساخت سردخانه و اجرای سردخانه سنندج و هم چنین در سایر نقاط کشور آماده خدمت رسانی به مشتریان و کارفرمایان عزیز می باشد .کسانی که قصد ساخت سردخانه در سنندج و هم چنین ساخت سردخانه در سایر نقاط کشور با مناسب ترین قیمت را دارند. برای مشاوره رایگان با ایمن ساز سوله تماس بگیرند:

09143542404
09145395330
09333475382

هم چنین برای دیدن نمونه کارهای ایمن ساز سوله می توانید به لینک مقابل مراجعه کرده و پیج اینستاگرام ما را دنبال کنید: @imensazsuleh

تمام نمونه کارهای سردخانه و سوله سردخانه ای در پیج اینستاگرام ما موجود می باشند.

نکات اصلی قابل توجه و مهم قبل از ساخت سردخانه :

1-مشخص کردن محصولات هدف جهت نگه داری در سردخانه :

نکته اول و یک نکته مهم و اساسی قبل از ساخت سردخانه، مشخص کردن محصول هدف جهت نگه داری در سردخانه می باشد .محصولات در دما های مختلف نگه داری می شوند ،که باید قبل از ساخت به آن توجه کرد .هم چنین برخی از محصولات را نمی توان کنار هم دیگر نگه داری کرد چون باعث فاسد شدن همدیگر می شوند.

2-فضای مورد نیاز جهت طراحی و احداث سردخانه در سنندج را باید معین کرد :

دومین نکته مهم برای احداث سردخانه سنندج مشخص و معین کردن ابعاد و فضای مورد نیاز می باشد .چرا که اولین قدم جهت ساخت و طراحی سردخانه در سنندج اجرای سوله می باشد. که تمام ابعاد و هزینه ها به نسبت ابعاد سوله سردخانه مورد نیاز طراحی و ومشخص خواهد شد. برای محاسبات این ابعاد و اندازه ها باید با یک طراح سردخانه قوی و متخصص مشورت کنیم.

3-محل ساخت سردخانه :

یکی از نکات بسیار مهم در بحث احداث سردخانه در سنندج و سایر نقاط کشور محل اجرای سردخانه می باشد. زیرا اگر سردخانه در محلی در معرض نور خورشید ساخت و احداث شود. بدیهی است که به سیستم و یونیت برودتی قوی تر نیاز خواهیم داشت. البته در حالت کلی چون سردخانه سنندج معمولاً در یک سوله احداث می شود و در مرحله اول سوله سردخانه احداث و نصب می شود ،که خود یک فضای بسته و مسقف است، فشار کمتری به تجهیزات و سیستم برودتی سردخانه وارد می شود.

4-جا نمایی قفسه ها و کابل کشی سردخانه :

باید قفسه ها و هم چنین قطعات و تجهیزات سیستم برودتی سردخانه قبل احداث و ساخت سردخانه جا نمایی و محل نصب آن ها مشخص شود. باید قفسه ها به شکلی جا نمایی شوند، که دسترسی به محصولات مورد نگه داری در سردخانه سنندج راحت باشد. تا بتوان به راحتی با لیفتراک آنها را جابجا نمود. هم چنین محل قرارگیری سیستم برودتی اعم از کمپرسور ،کندانسور ،و اواپراتور و … باید مشخص گردد. تا کابل کشی ها به نسبت آن اجرا شود.

5-مشخص کردن بار برودتی سردخانه سنندج :

بار برودتی سردخانه به عوامل مختلفی بستگی دارد. که باید قبل ساخت و اجرا و بهره برداری سردخانه در سنندج به آن توجه کرد و آن را محاسبه نمود. این عوامل عبارتند از: محل ساخت سردخانه، میزان رفت و آمد، دمای هوا، میزان تابش آفتاب ،میزان بارش، ضخامت و نوع عایق مورد استفاده در سردخانه سنندج. که با توجه به این عوامل سیستم برودتی سردخانه سنندج محاسبه و طراحی می شود.

سوله سردخانه در سنندج

برای بررسی از قیمت و شرایط ساخت و احداث سردخانه در سنندج به لینک مقابل مراجعه کنید : قیمت ساخت سردخانه در سنندج و کردستان

هم چنین می توانید برای مشاوره رایگان جهت احداث سردخانه در سنندج با مناسب ترین قیمت و شرایط با ما تماس بگیرید :

09143542404
09145395330
09333475382

قیمت ساخت سردخانه :

موارد موثر بر قیمت تمام شده ساخت سردخانه عبارتند از :
-ابعاد
-دمای نگهداری (برق سه فاز و تک فاز. هزینه ساخت سردخانه با برق تک فاز بیشتر است و علاوه بر اینکه ساخت سردخانه های بزرگ با برق تک فاز ممکن است .)
-موتور سردخانه یا همان کمپرسور سردخانه
-برند کندانسور و اواپراتور
-ساندویچ پنل
-تابلو برق
-سایز و نوع درب سردخانه
-شیر آلات و تجهیزات کنترلی
-دقت و کیفیت نصب
اصلی ترین عامل تعیین کننده هزینه احداث سردخانه در سنندج، ابعاد سردخانه می باشد. از سوی دیگر انتخاب درست و بکار گیری تجهیزات با کیفیت و دارای اصالت منجر به کاهش هزینه ها در ساخت سردخانه سنندج می شود.همچنین باعث صرفه جویی در زمان و هزینه های پس از نصب خواهد شد. طبیعتاً قیمت سردخانه تابع برند تجهیزات و گارانتی های هر یک نیز می باشد.
کارخانه صنعتی ایمن سازسوله آماده طراحی و احداث سردخانه در سنندج و سایر نقاط کشور می باشد. برای کنترل هزینه ها و مشاوره رایگان در تمام مراحل طراحی ساخت و اجرا سردخانه سنندج با ما تماس بگیرید.

09143542404
09145395330
09333475382

Comments (5)

  1. نوید
    اسفند 21, 1400 \ب.ظ\29 6:33 ب.ظ

    بسیار عالی و اموزنده

  2. مجیدپور
    اسفند 21, 1400 \ب.ظ\29 6:56 ب.ظ

    ممنون کامل و کاربردی بود🙏

  3. محمدرضا
    اسفند 21, 1400 \ب.ظ\29 7:23 ب.ظ

    عالی بود مهندس عزیز

  4. Bita
    فروردین 10, 1401 \ب.ظ\31 6:46 ب.ظ

    بسیار عالی👌👌

  5. خرداد 03, 1402 \ب.ظ\31 3:20 ب.ظ

    […] 09333475382 09145395330 09143542404 و یا به اینکه مقابل مراجعه کنید: هزینه ساخت سوله سردخانه اگر پیشنهادی یا سوالی در مورد مطالب عنوان شده در مقاله […]

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.