ساخت سردخانه در کرمانشاه – سردخانه کرمانشاه – ایمن ساز سوله

ساخت سردخانه در کرمانشاه – سردخانه کرمانشاه – ایمن ساز سوله

اهمیت ساخت سردخانه در کرمانشاه:

همانطور که قبلاً درباره سردخانه و ساخت سردخانه توضیح داده شده است. برای نگهداری از مواد غذایی و حفظ کیفیت مواد غذایی نیاز به سردخانه داریم. پس بنابراین ساخت سردخانه در کشور ما و همچنین در سراسر جهان، برای نگهداری مواد غذایی بسیار مهم و حیاتی می باشد.

در استان کرمانشاه محصولات غذایی خاصی تولید می شوند. و برای نگهداری و حفظ کیفیت مواد غذایی به ساخت سردخانه در کرمانشاه نیاز داریم. سردخانه کرمانشاه معمولاً مواد غذایی خاصی اعم از سیب زمینی ،پیاز و برخی میوه ها مانند سیب را نگهداری می کند.

پس بنابراین برای احداث سردخانه در کرمانشاه باید به محصولات هدف جهت نگهداری در سردخانه کرمانشاه توجه شود. سپس اقدام به ساخت سردخانه در کرمانشاه بکنیم.

ساخت سردخانه در کرمانشاه

کارخانه صنعتی ایمن ساز سوله با دارا بودن تیم حرفه ای قوی و کاربلد جهت احداث سردخانه در کرمانشاه و هم چنین ساخت سردخانه و اجرای سردخانه کرمانشاه و هم چنین در سایر نقاط کشور آماده خدمت رسانی به مشتریان و کارفرمایان عزیز می باشد.

کسانی که قصد ساخت سردخانه در کرمانشاه و هم چنین ساخت سردخانه در سایر نقاط کشور با مناسب ترین قیمت را دارند. برای مشاوره رایگان با ایمن ساز سوله تماس بگیرند:

09143542404
09145395330
09333475382

هم چنین برای دیدن نمونه کارهای این سوله ساز می توانید به لینک مقابل مراجعه کرده و پیج اینستاگرام ما را دنبال کنید: @imensazsuleh

تمام نمونه کارهای سردخانه و سوله سردخانه ای در پیج اینستاگرام ما موجود می باشند.

نکات اصلی قابل توجه و مهم قبل از ساخت سردخانه در کرمانشاه:

1-مشخص کردن محصولات هدف جهت نگه داری در سردخانه کرمانشاه :

نکته اول و یک نکته مهم و اساسی قبل از ساخت سردخانه در کرمانشاه مشخص کردن محصول هدف جهت نگه داری در سردخانه کرمانشاه می باشد. محصولات در دما های مختلف نگه داری می شوند. که باید قبل از ساخت به آن توجه کرد. هم چنین برخی از محصولات را نمی توان کنار هم دیگر نگه داری کرد چون باعث فاسد شدن همدیگر می شوند.

2-فضای مورد نیاز جهت ساخت سردخانه در کرمانشاه را باید معین کرد :

دومین نکته مهم برای احداث سردخانه کرمانشاه مشخص و معین کردن ابعاد و فضای مورد نیاز می باشد. چرا که اولین قدم جهت طراحی و احداث سردخانه در کرمانشاه اجرای سوله می باشد. که تمام ابعاد و هزینه ها به نسبت ابعاد سوله سردخانه مورد نیاز طراحی و ومشخص خواهد شد. برای محاسبات این ابعاد و اندازه ها باید با یک طراح سردخانه قوی و متخصص مشورت کنیم.

3-محل ساخت سردخانه :

یکی از نکات بسیار مهم در بحث طراحی و اجرای سردخانه در کرمانشاه و سایر نقاط کشور محل اجرای سردخانه می باشد. زیرا اگر سردخانه کرمانشاه در محلی در معرض نور خورشید ساخت و احداث شود.بدیهی است که به سیستم و یونیت برودتی قوی تر نیاز خواهیم داشت.

البته در حالت کلی چون سردخانه کرمانشاه معمولاً در یک سوله احداث می شود و در مرحله اول سوله سردخانه احداث و نصب می شود. که خود یک فضای بسته و مسقف است. فشار کمتری به تجهیزات و سیستم برودتی سردخانه کرمانشاه وارد می شود.

4-جا نمایی قفسه ها و کابل کشی سردخانه :

باید قفسه ها و هم چنین قطعات و تجهیزات سیستم برودتی سردخانه قبل از احداث و اجرای سردخانه در کرمانشاه جا نمایی و محل نصب آن ها مشخص شود. باید قفسه ها به شکل جا نمایی شوند، که دسترسی به محصولات مورد نگه داری در سردخانه کرمانشاه راحت باشد. تا بتوان به راحتی با لیفتراک آنها را جابجا نمود. هم چنین محل قرارگیری سیستم برودتی اعم از کمپرسور ،کندانسور ،و اواپراتور و … باید مشخص گردد. تا کابل کشی ها به نسبت آن اجرا شود.

5-مشخص کردن بار برودتی سردخانه کرمانشاه :

بار برودتی سردخانه کرمانشاه به عوامل مختلفی بستگی دارد. که باید قبل ساخت سردخانه در کرمانشاه به آن توجه کرد و آن را محاسبه نمود.

این عوامل عبارتند از: محل احداث سردخانه در کرمانشاه، میزان رفت و آمد، دمای هوا، میزان تابش آفتاب ،میزان بارش، ضخامت و نوع عایق مورد استفاده در سردخانه کرمانشاه. که با توجه به این عوامل سیستم برودتی سردخانه کرمانشاه محاسبه و طراحی می شود.

سردخانه کرمانشاه

برای بررسی از قیمت و شرایط احداث سردخانه در کرمانشاه به لینک مقابل مراجعه کنید: قیمت ساخت سردخانه در کرمانشاه

هم چنین می توانید برای مشاوره رایگان جهت طراحی و اجرای سردخانه در کرمانشاه با مناسب ترین قیمت و شرایط با ما تماس بگیرید:

09143542404
09145395330
09333475382

قیمت ساخت سردخانه در کرمانشاه:

موارد موثر بر قیمت تمام شده ساخت سردخانه در کرمانشاه عبارتند از :
-ابعاد
-دمای نگهداری (برق سه فاز و تک فاز. هزینه ساخت سردخانه با برق تک فاز بیشتر است. علاوه بر اینکه ساخت سردخانه های بزرگ با برق تک فاز ممکن است .)
-موتور سردخانه یا همان کمپرسور سردخانه.
-برند کندانسور و اواپراتور.
-ساندویچ پنل.
-تابلو برق.
-سایز و نوع درب سردخانه.
-شیر آلات و تجهیزات کنترلی.
-دقت و کیفیت نصب.
اصلی ترین عامل تعیین کننده هزینه احداث سردخانه در کرمانشاه، ابعاد سردخانه می باشد. از سوی دیگر انتخاب درست و بکار گیری تجهیزات با کیفیت و دارای اصالت منجر به کاهش هزینه ها در احداث سردخانه کرمانشاه می شود.

که باعث صرفه جویی در زمان و هزینه های پس از نصب خواهد شد. طبیعتاً قیمت سردخانه تابع برند تجهیزات و گارانتی های هر یک نیز می باشد.

کارخانه صنعتی ایمن سازسوله آماده طراحی و احداث سردخانه در کرمانشاه و سایر نقاط کشور می باشد. برای کنترل هزینه ها و مشاوره رایگان در تمام مراحل طراحی و ساخت و اجرا سردخانه کرمانشاه با ما تماس بگیرید.

Comments (3)

  1. سهیلا
    بهمن 19, 1400 \ب.ظ\30 8:24 ب.ظ

    بسیار عالی

  2. Bita
    بهمن 25, 1400 \ب.ظ\30 3:28 ب.ظ

    بسیار علی

  3. امیر
    اسفند 01, 1400 \ب.ظ\29 9:35 ب.ظ

    مطالب کامل و مفیدی بود🙏

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.