سوله سردخانه در همدان – ساخت سردخانه سیب زمینی در همدان – ایمن ساز سوله

اهمیت ساخت سردخانه:

با توجه به شرایط کنونی جهان و رشد جمعیت ، تامین مواد غذایی این جمعیت رو به رشد بحث بسیار مهم و اساسی می باشد. سردخانه ها برای نگه داری از این مواد غذایی نقش مهم و حیاتی را ایفا می کنند. همچنین با توجه به فناوری‌های روز دنیا در کشاورزی که باعث افزایش محصولات شده است. نیاز به ساخت سردخانه در شرایط کنونی از مهم ترین نیازهای کشور می‌باشد.
سیب زمینی یکی از محصولات مهم در سبد غذایی می باشد. که در رژیم غذایی مردم جهان نقش مهمی دارد. قسمت بزرگ و بخش اعظمی از بازار محصولات کشاورزی را به خود اختصاص داده است.
به همین دلیل کار فرمایان و سرمایه داران معمولا به دنبال سرمایه گذاری در بحث ساخت سردخانه می باشند. همدان یکی از شهر هایی می باشد که حجم تولید سیب زمینی بالایی دارد. در این منطقه ساخت سوله سردخانه سیب زمینی پتانسیل بالایی دارد. در این منطقه ساخت سردخانه از الویت های مهم می باشد.

برای احداث سوله سردخانه در همدان و هم چنین ساخت و احداث سردخانه سیب زمینی در همدان با ما تماس بگیرید :

09143542404
09145395330
09333475382

برای دیدن نمونه کار های کارخانه صنعتی ایمن ساز سوله در ساخت سردخانه و سوله سردخانه در همدان و سایر نقاط کشور به لینک مقابل مراجعه کنید. همچنین صفحه اینستاگرام ما را دنبال کنید : @imensazsuleh

آپلود عکس

عوامل مهم در ساخت سردخانه:

سوله سردخانه در همدان و ساخت سردخانه سیب زمینی در همدان بحث های مختلف و متفاوتی دارد. ما در این مطلب ، می خواهیم به مهم ترین عوامل ساخت سردخانه بپردازیم :

1- هزینه های اولیه برای احداث سردخانه:

در مراحل اولیه احداث سوله، هزینه های ساخت سوله سردخانه و پوشش سوله سردخانه از هزینه های اولیه می باشد. که این موارد از هزینه های عمده و اصلی احداث یک سوله سردخانه می باشد. کارفرمایان برای ساخت سردخانه سیب زمینی در همدان باید به ساخت سوله توجه زیادی داشته باشند. برای سایر نقاط کشور نیز به همین منوال می باشد. در مبحث ساخت سوله سردخانه کاهش هزینه ساخت مدنظر گرفته شود. باید سازه سردخانه با بهینه ترین و مناسب ترین وزن ساخته و نصب شود. زیرا برای ایزالسیون سوله در برابر هوا از پوشش ساندویچ پنل استفاده می‌گردد.ساندویچ پنل نسبت به پوشش معمولی سنگین تر می‌باشد. بنابراین با ساخت سازه با وزن مناسب از انباشت وزن اضافی جلوگیری می‌‌شود.

2- هزینه های نهایی پس از احداث سردخانه:

هزینه های ساخت سردخانه و احداث سردخانه سیب زمینی در همدان به عوامل بسیاری بستگی دارد. که مهمترین آنها هزینه های تجهیزات سردخانه ، هزینه های استهلاک تجهیزات سردخانه می باشد. همچنین هزینه های تعمیر و نگه داری تجهیزات سردخانه سیب زمینی در همدان ، خرید مواد اولیه و هزینه های بسته بندی و … نیز از عوامل دیگر مهم می باشد.
موارد فوق در ساخت سردخانه سیب زمینی در همدان و هم چنین ساخت سردخانه سیب زمینی در سایر نقاط کشور نقش مهم و حیاتی را ایفا می کنند.
ولی هزینه اصلی ساخت سردخانه در بحث سازه و سوله سردخانه می باشند.که در مطالب فوق به آتها اشاره گردید.

آپلود عکس

برای بررسی هزینه های ساخت سردخانه در همدان و سایر نقاط کشور می توانید به لینک زیر مراجعه کنید. هم چنین برای مشاهده هزینه های سوله سردخانه و سردخانه سیب زمینی در همدان و سایر نقاط کشور به لینک مقابل مراجعه کنید: هزینه های سردخانه سیب زمینی در همدان .

کارخانه صنعتی ایمن ساز سوله دارای تیم حرفه ای قوی و با تجربه است. این مجموعه آماده طراحی و ساخت سردخانه سیب زمینی در همدان و ساخت سردخانه و خدمت رسانی به سرمایه گذاران و کار فرمایان عزیز می باشد.
برای اطلاع از هزینه های ساخت سوله سردخانه و هم چنین مشاوره رایگان صفر تا صد ساخت و احداث سوله سردخانه ، و سردخانه سیب زمینی در همدان با ما تماس بگیرید:
09143542404
0914539533009333475382

مهم ترین عامل در کاهش هزینه ساخت سردخانه:

در مرحله ساخت سردخانه در همدان و سوله سردخانه باید با یک تیم طراحی و مهندسی قوی مشاوره کرد.
تا هزینه های ساخت سوله سردخانه را کنترل کرد و کاهش داد. سردخانه سیب زمینی در همدان و سایر نقاط کشور و هم چنین سایر سردخانه های میوه باید به شکل خاصی ساخته شوند. تا تمام اتاق های سردخانه و محل نصب تجهیزات و سایر ویژگی های سوله سردخانه به راحتی اجرا شوند. این کار باعث صرفه جویی در هزینه ها می‌شود و به نفع کارفرما می باشد.
ظرفیت سردخانه سیب زمینی در همدان معمولا از 1000 تن تا 5000 تن می باشد. به همین دلیل بر اساس ظرفیت مورد نظر کار فرما طراحی های اولیه و نهایی برای ساخت سردخانه در همدان انجام شوند.
سپس بر اساس همان ظرفیت سردخانه سیب زمینی در همدان و سایر نقاط کشور طراحی و تجهیزات اعم از کندانسور ، کمپرسور ، اواپراتور و … انجام می شود. همچنین بر همین اساس تعداد و توان آن ها مشخص می شود. بنابراین استفاده از تجربیات مجموعه با تجربه و با دانش از الویت ‌های ساخت سردخانه می‌باشد.

کلام آخر:

کارخانه صنعتی ایمن ساز سوله با دارا بودن طراحان قوی و با دانش و حرفه ‌ای آماده همکاری می باشد. این مجموعه آماده طراحی صفر تا صد سردخانه سیب زمینی در همدان و سایر نقاط کشور می باشد. هم چنین ساخت سوله سردخانه در همدان و ساخت سردخانه در همدان و سایر نقاط کشور تخصص ماست. این مجموعه در طول مدت 10 سال در احداث بیش از 20 سردخانه مشارکت کرده است.

برای مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

برای ساخت سوله سردخانه و احداث سردخانه سیب زمین در همدان و سایر نقاط کشور با ما تماس بگیرید.

09143542404
09145395330
09333475382

Comments (7)

  1. احمدی
    دی 05, 1400 \ب.ظ\30 5:21 ب.ظ

    عالی بود

  2. Arnoldo
    بهمن 18, 1400 \ب.ظ\30 9:01 ب.ظ

    Very good information. Lucky me I discovered
    your website by accident (stumbleupon). I have book-marked it for later!

    My page: مقاوم سازی ساختمان با ژاکت بتنی

  3. امیرمجیدپور
    بهمن 23, 1400 \ب.ظ\30 6:13 ب.ظ

    خیلی عالی و کامل بود .

  4. نوید
    بهمن 27, 1400 \ب.ظ\30 11:56 ب.ظ

    بسیار عالی و کامل.خسته نباشید

  5. Bita
    اسفند 15, 1400 \ب.ظ\29 10:53 ب.ظ

    Awli bud👌👌

  6. فرهادی
    اسفند 15, 1400 \ب.ظ\29 11:32 ب.ظ

    عالی بود

  7. فرهادی
    اسفند 15, 1400 \ب.ظ\29 11:33 ب.ظ

    واقعا مفید بود ممنونم

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.