ساخت سردخانه در شیراز- سردخانه شیراز- ایمن ساز سوله

ساخت سردخانه در شیراز- سردخانه شیراز- ایمن ساز سوله

همانطوری که قبلاً در مطالب و مقاله های گذشته به آنها پرداخته‌ایم. اکثر این مطالب و مقالات عنوان شده در مورد اهمیت احداث و ساخت سردخانه بوده است. جهت نگهداری و حفظ کیفیت محصولات باغی و کشاورزی باید اقدام به ساخت سردخانه کنیم. در کل هدف از احداث و راه اندازی سردخانه حفظ کیفیت مواد غذایی می‌باشد. دلیل ساخت سردخانه در شیراز این است که یکی از مهمترین نیازهای بشر حفظ کیفیت همین مواد غذایی است. بنابراین با توجه به این توصیف‌ها ساخت سردخانه جهت نگهداری و حفظ کیفیت مواد غذایی در کشور ما و همچنین در سراسر نقاط جهان از اهمیت بالایی برخوردار است.

برای دست یافتن به این امر باید به درستی سازه ما طراحی شود. در واقع به عنوان نمونه برای ساخت سردخانه در شیراز باید با یک تیم طراح قوی مشورت کنیم. سردخانه شیراز براساس محصولات باغی و کشاورزی منطقه طراحی می‌شود. برای ساخت سردخانه در شیراز باید توجه کرد چه محصولاتی را می توان در آن نگهداری کرد. در سردخانه شیراز معمولا محصولات مختلفی اعم از خرما، گوجه‌فرنگی، انجیر، انار، خرمالو و … نگهداری می شود. در مرحله طراحی برای ساخت سردخانه در شیراز برای نگهداری با بهترین کیفیت در مناسب‌ترین ابعاد باید به نوع محصول توجه ویژه‌ای کرد.

مجموعه صنعتی ایمن ساز سوله با دارا بودن تیم طراحی قوی و حرفه‌ای در بحث سردخانه شیراز آماده طراحی و ساخت انواع سردخانه و همچنین سایر نقاط کشور می باشد. تمامی کارفرمایان و کسانی که قصد احداث و ساخت سردخانه دارند. می توانند با گروه طراحی و مشاوره کارخانه صنعتی ایمن ساز سوله تماس بگیرند. همچنین از خدمات مجموعه درباره احداث و ساخت سردخانه در شیراز و سایر نقاط کشور بهره مند شوند.

برای مشاوره رایگان میتوانید با مشاوران حرف های ما تماس بگیرید:

09145395330

09333475382

09143542404

همچنین برای ملاحظه و اطلاع از شرایط ساخت سردخانه و همچنین نکاتی که در ساخت سردخانه باید تمام کارفرما به آن ها توجه کنند به لینک زیر مراجعه کنید:

شرایط ساخت سردخانه در شیراز.

ساخت سردخانه در شیراز

ساخت سردخانه در شیراز

 

نکاتی که باید در ساخت سردخانه در شیراز به آنها توجه ویژه بکنیم؟

 

1- ابعاد و فضای مورد نیاز جهت ساخت سردخانه در شیراز:

نکته مهم و اساسی از نظر ما و بسیاری از سردخانه‌داران، مهمترین مورد و نکته همین مورد است. به عبارت دیگر توجه به ابعاد و فضای مورد نیاز برای احداث سردخانه در شیراز مهم‌ترین نکته است. اولین قدم در بحث احداث سردخانه شیراز اجرای سازه یا همان سوله است. ابعاد سوله بر اساس زمین و ابعاد آن مشخص می‌شود. باید ابعادی را در نظر گرفت که کاملا مناسب برای ساخت سردخانه باشد. علاوه بر این، باید تمام استانداردها و قوانین سازمان‌های مربوطه را داشته باشد.

علاوه بر همه این نکات، سوله سردخانه باید در ابعادی ساخته شود که ظرفیت مورد نظر کارفرما را در بهینه ترین حالت تامین نماید. به این دلیل که هزینه اصلی یک سردخانه هزینه سازه آن می‌باشد. بنابراین این نکته از این لحاظ بسیار مهم است که هر چقدر ابعاد بهینه و اقتصادی نباشند، هزینه های ساخت سردخانه قطعا بالا خواهد رفت. وظیفه اصلی طراح سوله و سردخانه این است که چگونه سازه یا سردخانه را با بهترین قیمت و هزینه تمام شده طراحی کند. در اینصورت کارفرما در مرحله ساخت سردخانه در شیراز مشکلی نخواهد داشت.

2-تعیین محصول هدف جهت نگهداری در سردخانه شیراز:

دومین نکته که خود یکی از اصلی‌ترین نکات در بحث طراحی و احداث سردخانه در شیراز می باشد. عبارت از این است که محصول هدف شما چیست؟ تمامی محصولات کشاورزی و باغی در دماهای مختلف در سردخانه نگهداری می‌شوند. بنابراین برای طراحی و نگهداری محصولات در سردخانه شیراز باید به نوع محصول توجه کرد. همچنین بر اساس دمای نگهداری، طراح سردخانه را طراحی می‌کند. همچنین این نکته را به یاد داشته باشید که برخی از محصولات باغی و کشاورزی را در کنار یکدیگر نمی توان نگهداری کرد. کارفرمایان و اشخاصی که در حال اقدام برای ساخت سرد خانه می‌باشند، باید به تمام این نکات توجه کنند. سپس اقدام به احداث سردخانه کنند.

3-محل ساخت سردخانه در شیراز:

نکته مهم دیگر در بحث ساخت سردخانه در تمام نقاط کشور، توجه به محل احداث سردخانه شیراز می‌باشد. به این علت که سیستم برودتی بر اساس منطقه اجرای پروژه و شرایط جوی آن منطقه طراحی می‌شود. سپس بر اساس سیستم جاگذاری طبق نقشه بر روی سردخانه نصب می‌شود. همچنین سیستم عایق یا همان ساندویچ پانل های سردخانه بر اساس دمای منطقه طراحی می‌شوند. بنابراین محل ساخت سردخانه تاثیر کاملا مستقیم درقیمت ساخت سردخانه خواهد داشت. به این دلیل که یکی از قیمت‌های اصلی هزینه ساخت سردخانه در شیراز همان هزینه سیستم‌های برودتی می‌باشد.

4- تعیین بار برودتی برای احداث و ساخت سردخانه:

برای تعیین بار برودتی هر سردخانه باید به چه نکاتی توجه کرد. این نکات عبارتند است از: میزان رفت و آمد، محل ساخت سردخانه، دمای هوا، میزان تابش آفتاب، میزان بارش، ضخامت و نوع عایق استفاده شده. ساخت سردخانه در شیراز و سایر نقاط کشور بر اساس همین بار برودتی انجام می پذیرد. به اینصورت که در مرحله طراحی بار برودتی سردخانه لحاظ می‌شود.

ساخت سردخانه در تمام نقاط کشور

ساخت سردخانه در تمام نقاط کشور

 

برای دیدن نمونه کار های کارخانه صنعتی ایمن ساز سوله می توانید به صفحه اینستاگرام ما سر بزنید: @imensazsuleh

همچنین برای مشاوره رایگان جهت ساخت سردخانه در تمام نقاط کشور با شماره های زیر تماس بگیرید:

09333475382

09143542404

09145395330

قیمت ساخت سردخانه در شیراز:

موارد زیادی در قیمت ساخت سردخانه تاثیر گذار است، که به تعدادی از آن موارد اشاره کردیم. در کل این موارد که بسیار مهم هستند عبارتند از: ابعاد سالن سردخانه در تمام نقاط کشور، دمای نگهداری محصولات سردخانه، موتورخانه و یا همان کمپرسور، برند و توان کندانسور و اواپراتور، تابلو برق، ساندویچ پانل و  تجهیزات کنترلر و شیرآلات کنترلر، نوع نصب و کیفیت نصب. همانگونه که قبلا اشاره کرده‌ایم عامل اصلی و تعیین کننده در هزینه ساخت سردخانه همان ابعاد سردخانه است. به این دلیل که برای ساخت هر متر مربع سردخانه باید هزینه معینی کرد . همچنین از بالا رفتن قیمت ساخت سردخانه جلوگیری نمود. بنابراین هزینه ساخت سردخانه به عوامل زیادی بستگی دارد که کارفرمایان باید به تمام این نکات عنوان شده، توجه کنند.

برای مشاوره رایگان در مورد ساخت سردخانه در تمام نقاط کشور با ما تماس بگیرید:

09143542404

09145395330

09333475382

کلام آخر

ما در مطالب عنوان شده در این مقاله تمام سعی خود را کردیم که کارفرمایان و سازندگان محترم کشور عزیزمان در ساخت و راه‌انداری سردخانه بتوانند به کوتاه‌ترین مسیر اطلاعات دسترسی داسته باشند. لذا بدین جهت کلیه عوامل تاثیرگذار در هزینه ساخت و تجهیز سردخانه را در این مقاله به طور کامل عنوان نمودیم. امید داریم که مطالب عنوان شده در این مقاله برای شما سودمند بوده باشد. در صورت داشتن هر گونه سوال و پیشنهادی در ارتباط با موضوع این مقاله با ما در قسمت نظرات در میان بگذارید. ازهمراهی شما سپاسگزاریم.

 

Comments (4)

  1. سبحانی
    اردیبهشت 31, 1401 \ب.ظ\31 8:47 ب.ظ

    بسیار عالی بود

  2. Bita
    اردیبهشت 31, 1401 \ب.ظ\31 9:00 ب.ظ

    بسیار عالی

  3. علیرضا
    خرداد 01, 1401 \ق.ظ\31 10:03 ق.ظ

    بسیار عالی و آموزنده

  4. علیرضا
    خرداد 01, 1401 \ق.ظ\31 10:04 ق.ظ

    مطالب کامل و آموزنده.خسته نباشید به گروه خوبنون

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.