استعلام قیمت سوله در کوتاه ترین زمان – ایمن ساز سوله

استعلام قیمت سوله در کوتاه ترین زمان – ایمن ساز سوله

گروه صنعتی ایمن ساز سوله با بیش از ۱۰ سال سابقه درخشان در صنعت سوله‌سازی در سراسر کشور آماده ارائه خدمات به کارفرمایان عزیز می‌باشد. ایمن ساز سوله در زمینه ساخت و نصب انواع سوله و اسکلت فلزی فعالیت می‌کند. استعلام قیمت سوله در این مجموعه به صورت دقیق و مهندسی انجام می‍‌‌‎‎شود. برای استعلام قیمت سوله به صورت دقیق و مهندسی باید نکات زیادی مورد بررسی قرار گیرد. در ادامه به بررسی این نکات خواهیم پرداخت.

برای مشاوره رایگان و همچنین استعلام قیمت سوله می‌توانید با مشاوران مجموعه ما در تماس باشید:

09188086225

09143542404

09201963032

09145395330

همچنین برای دیدن نمونه کارها و شرایط مجموعه‌ی ایمن ساز سوله می‌توانید به لینک مقابل مراجعه فرمایید: مجموعه صنعتی ایمن ساز سوله.

استعلام قیمت سوله

نکات مورد بررسی در استعلام قیمت سوله:

 

۱-ابعاد سوله:

 

ابعاد سوله ای که کارفرما قصد احداث آن را دارد مهمترین نکته در استعلام قیمت سوله می باشد. دلیل این امر این است که براساس ابعاد پروژه مقدار آهن و متریال مصرفی مشخص می‌شود. ابعاد یک سوله عبارت است از: طول و عرض و ارتفاع آن که بر اساس کاربری و شرایط محیطی پروژه مشخص می‌شود. کارفرما باید بر اساس کروکی زمین محل اجرای پروژه ابعاد سوله را مشخص کند. سپس مجموعه ایمن ساز سوله با داشتن این ابعاد و اطلاعات اقدام به طراحی و برآورد هزینه می‌کند. با انجام مراحل بالا می‌توان یک استعلام قیمت به صورت مهندسی داشت.

۲-کاربری سوله :

یکی دیگر از نکات و موارد مهم برای استعلام قیمت سوله با محاسبات مهندسی و اصولی، کاربری سوله می‌باشد. بر اساس کاربری سوله، ساخت برخی المان های تشکیل دهنده اجزای سوله متفاوت خواهد بود. همین تفاوت‌ها سبب اختلاف قیمت در برآورد هزینه می‌شود. کاربری‌های مختلفی در اجرای سوله ها در نظر گرفته می‌شود. به عنوان مثال انبار ،سردخانه ،سوله های صنعتی ، آشیانه هواپیما ،مرغداری  ،گاوداری ،بهداشتی و تالار.

۳-وجود طبقه یا جرثقیل سقفی :

باید برای استعلام قیمت سوله به وجود طبقه و یا جرثقیل سقفی نیز توجه کنیم. وجود طبقه و یا جرثقیل سقفی باعث افزایش متریال مصرفی می‌شود. افزایش متریال مصرفی سبب تغییر در برآورد هزینه ساخت سوله نسبت به سوله معمولی می‌شود. در صورت نیاز به اجرای یک جرثقیل سقفی در پروژه سوله، باید به ظرفیت جرثقیل نیز توجه ویژه‌ای کرد.

۴-محل اجرای پروژه :

محل اجرای پروژه نیز رابطه مستقیم و تنگاتنگی با برآورد هزینه ساخت سوله دارد. باید امکانات جانبی ساخت از جمله راه دسترسی مناسب ، جرثقیل برای تخلیه و نصب ،نگهبان و دیگر موارد مورد توجه و بررسی قرار گیرد. تمامی این موارد در استعلام قیمت سوله تاثیر گذار می‌باشند. بنابراین یک کارفرما باید برای استعلام دقیق و مهندسی قیمت سوله به این نکات توجه کنند.

برای استعلام قیمت سوله با ایمن ساز سوله در تماس باشید:

09333475382

09145395330

09201963032
همچنین برای بررسی نکات ساخت سوله و قیمت سوله می‌توانید به لینک مقابل مراجعه فرموده و مطالب را مطالعه کنید : استعلام قیمت ساخت سوله.

سوله سازی

چرا ایمن ساز سوله ؟

در این قسمت به برخی از ویژگی‌های خاص و منحصر به فرد ایمن ساز سوله اشاره می‌کنیم. به علت وجود این ویژگی‌ها باید از ایمن ساز سوله استعلام قیمت سوله خود را بگیرید.

 

۱-دارا بودن دفتر فنی قوی و تخصصی :

ایمن ساز سوله یک دفتر فنی تخصصی ،با مهندسین حرفه‌ای دارد. این مهندسان با ارائه بهترین طرح‌ها آماده طراحی سوله بهینه برای کارفرمایان عزیز می‌باشند. با ارائه طرح سوله بهینه هزینه‌های ساخت به بهترین نحو کنترل می‌شود. دفتر فنی ایمن ساز سوله با کنترل نیروهای وارده و لرزش‌های ناشی از تمامی بارهای جانبی وارده ،یک دفترچه محاسبات برای کارفرما ارائه می‌دهد.

۲-تجربه درخشان ده ساله در صنعت سوله سازی :

مجموعه ایمن ساز سوله با سابقه درخشان در ساخت انواع سوله آماده ارائه خدمات به کارفرمایان عزیز می‌باشد. این سابقه کمک می‌کند تا استعلام قیمت سوله به صورت تخصصی و مهندسی انجام شود. همچنین این تجربه درخشان به کاهش هزینه‌های پروژه نیز کمک شایانی خواهد کرد.

۳-مشاوره و کارشناسی رایگان :

ایمن ساز سوله با ارائه رایگان خدمات کارشناسی و مشاوره تخصصی و فنی در خدمت کارفرمایان عزیز است. مشاوره رایگان شامل مراحل اجرای فونداسیون ،ساخت و نصب سوله بهینه ،نصب پوشش سقف و دیوار و همچنین دیوار چینی می‌باشد. همچنین بر اساس کاربری پروژه در مرحله بهره برداری نیز ایمن ساز سوله در کنار کارفرمایان عزیز می‌باشد.

۴-رعایت نکات مهندسی :

در کارگاه تمامی نکات مهندسی توسط عوامل اجرایی ایمن ساز سوله رعایت می‌شود. در بخش جوشکاری تمامی الزامات مقررات ملی ساختمان و نظام مهندسی مورد توجه قرار می‌گیرد. این نکته کاملا در استعلام قیمت سوله تاثیرگذار است. جوشکاری بر اساس کاربری پروژه به صورت زیر پودری یا تحت گاز محافظ صورت می‌پذیرد. همچنین طراحی و اجرای اتصالات بر اساس اصول مهندسی انجام می‌شود.

5-استفاده از بهترین ورق سیاه و متریال :

برای اجرای پروژه از بهترین ورق و آهن آلات موجود در ایران استفاده می‌کنیم. به دلیل استفاده از بهترین متریال ما قادر خواهیم بود که به کارفرما تضمین استحکام سوله را بدهیم. ورق های دست دوم یا متفرقه مقاومت لازم برای استفاده در صنعت سوله سازی را ندارند. مجموعه ایمن ساز سوله با توجه به این نکات اقدام به برآورد هزینه و استعلام قیمت سوله می‌کند.

۶-ضمانت طراحی و ساخت و نصب سوله:

مجموعه ایمن ساز سوله به خاطر اطمینان از استحکام سوله خود به کارفرما ضمانت کامل مقاومت و استحکام را می‌دهد. سوله‌های این مجموعه به خاطر ساخت بر اساس دفترچه محاسبات و طراحی کاملا مهندسی استحکام کامل را دارد. این ضمانت شامل مقاومت در برابر تمامی بارهای وارده بر اساس منطقه اجرای پروژه می‌باشد.

۷-قیمت مناسب نسبت به مزایای ارائه شده :

مجموعه صنعتی ایمن ساز سوله با بهینه‌سازی پروژه در تمامی مراحل ساخت در کنار کارفرماست. با این کار از لحاظ اقتصادی به کارفرما کمک شایان می‌کند. این کار از لحاظ اقتصادی به کارفرما نفع ویژه‌ای دارد. همچنین مجموعه ایمن ساز سوله تمامی خدمات طراحی، ساخت ،حمل و نصب را انجام می‌دهد. این مجموعه با این کار در استعلام قیمت سوله عملکردش را به نفع کارفرما تغییر داده است. ارائه تمامی این خدمات با قیمت مناسب به صورت یکجا برای کارفرما به او کمک می‌کند تا پروژه خود را به صورت اصولی و مهندسی پیش ببرد.

کلام آخر:

در این مطلب تمامی موارد و نکات تاثیرگذار در استعلام قیمت سوله را بررسی کردیم. کارفرمایان هنگام برآورد هزینه باید به تمامی این نکات توجه کافی را داشته باشند. همه موارد به نحوی در استعلام قیمت سوله تاثیر گذار هستند. مجموعه ایمن ساز سوله با کنترل تمامی این نکات در تلاش است تا از لحاظ اقتصادی سوله شما را بهینه سازی کند. همچنین مهمترین مرحله بهینه سازی یعنی طراحی در مجموعه ایمن ساز سوله انجام می‌پذیرد. طراحی بهینه به کارفرما کمک می کند تا هزینه های ساخت را از اولین مرحله تا آخرین مرحله به صورت اصولی کنترل کند. برای مشاوره رایگان می‌توانید با مشاوران مجموعه ما در تماس باشید. جهت استعلام قیمت سوله با ما تماس بگیرید:

09143542404

09145395330

09188086225

Comments (3)

  1. علی
    تیر 06, 1402 \ب.ظ\31 12:43 ب.ظ

    مطالب عالی و آموزنده

  2. سهیلا
    تیر 06, 1402 \ب.ظ\31 12:43 ب.ظ

    فوق العاده

  3. امیر
    تیر 06, 1402 \ب.ظ\31 12:45 ب.ظ

    بسیارعالی

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.