ساخت سوله در کرج – سوله سازی در کرج – ایمن ساز سوله

ساخت سوله در کرج – سوله سازی در کرج – ایمن ساز سوله

مجموعه صنعتی ایمن ساز سوله در راستای ارائه خدمات بخش طراحی سوله و ساخت سوله در کرج پیشرو می‌باشد. این مجموعه با تکیه به تیم حرفه‌ای طراحی و سوله سازی در کرج آماده خدمت رسانی به کارفرمایان عزیز می‌باشد. مجموعه ایمن ساز سوله با تجربه چندین ساله در صنعت سوله سازی در کرج و تخصص تیم ساخت سوله در کرج بهترین‌ها را برای کارفرمایان عزیز به ارمغان آورده است. بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت را برای سوله سازی در کرج از ایمن ساز سوله بخواهید.
برای مشاوره رایگان جهت ساخت سوله در کرج با ما در تماس باشید
09143542404
09145395330
09188086225

همچنین برای دیدن نمونه کارهای ما می‌توانید به لینک مقابل مراجعه فرمایید : ایمن ساز سوله
این مجموعه بهترین قیمت، بهترین کیفیت و سریع‌ترین زمان ممکن را در مراحل اجرای پروژه شما فراهم خواهد کرد.

شرایط ساخت سوله در کرج

استان البرز و شهر کرج یکی از بزرگترین شهرهای ایران از لحاظ جمعیت است. همچنین شهر کرج یکی از شهرهای صنعتی ایران محسوب می‌شود. لازمه شهرهای صنعتی ساخت سوله می‌باشد. کرج به خاطر نزدیکی به تهران از موقعیت بسیار ویژه‌ای برخوردار است. این شهر از لحاظ تجاری، اقتصادی، صنعتی یک قطب مهم در کشور محسوب می‌شود. به همین دلیل سوله سازی در کرج از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. ساخت سوله در کرج در سال‌های اخیر روند رو به رشدی داشته است. علت این امر روند توسعه بخش صنعت در ایران است. تمام این نکات باعث شده تا سوله سازی در کرج و استان البرز سرعت بیشتری به خود بگیرد.

ساخت سوله در کرج

بررسی شهرک های صنعتی استان البرز (کرج)

۱-شهرک صنعتی بهارستان :

این شهرک صنعتی در ۱۵ کیلومتری شمال غربی کرج در کنار آزادراه کرج – قزوین واقع شده است. مساحت این شهرک صنعتی ۲۲۳ هکتار می‌باشد. ۱۰۸ واحد صنعتی در این شهرک صنعتی فعالیت می‌کند. وجود صنایع متنوع باعث افزایش پتانسیل سوله سازی در کرج و این شهرک صنعتی شده است. در شهرک صنعتی بهارستان صنایعی مانند صنایع لوله و اتصالات، صنایع دارویی، صنایع فلزی، صنایع هایتک و قطعات خودرو فعالیت می‌کنند. همین امر سبب افزایش اشتغال زایی و ساخت سوله در کرج شده است.

۲-شهرک صنعتی سپهر :

شهرک صنعتی سپهر نظرآباد یک شهرک صنعتی غیردولتی می‌باشد. مساحت حدودی این شهرک صنعتی ۴۲۵ هکتار می‌باشد. شهرک صنعتی سپهر در جنوب شهر نظرآباد در استان البرز واقع شده است. این شهرک صنعتی امروزه با ۱۲۶ واحد صنعتی فعال یکی از بهترین شهرک‌های صنعتی ایران می‌باشد. به خاطر همین واحدهای صنعتی این شهرک مستعد سوله سازی در کرج شناخته می‌شود. این شهرک با ۳۸ واحد در حال ساخت و ساز و ۵۸ واحد در مرحله راه‌اندازی پتانسیل بالایی برای ساخت سوله در کرج دارد. این شهرک صنعتی در کیلومتر ۸۵ اتوبان تهران – قزوین قرار گرفته است.

۳-شهرک صنعتی نظر آباد :

مساحت شهرک صنعتی نظرآباد ۲۵۳ هکتار می‌باشد. این شهرک صنعتی یکی از بزرگترین شهرک‌های صنعتی استان البرز می‌باشد. شهرک صنعتی نظرآباد سهم عمده و بزرگی را در ایجاد اشتغال و رونق تولید در کشور دارد. این شهرک صنعتی در سال ۱۳۸۳ به بهره‌برداری رسید و واگذاری اراضی آن آغاز شد. شهرک صنعتی نظرآباد دارای ۱۰۰ طرح صنعتی در حال ساخت و ساز است. همین امر پتانسیل بالای جهت سوله سازی در کرج ایجاد کرده است. همچنین با ۱۸۲ طرح صنعتی به بهره‌برداری رسیده سهم بزرگی از اشتغال زایی این استان را داراست. صنایع مستقر در این شهرک صنعتی عبارتند از صنایع غذایی فلزی، شیمیایی، نساجی، سلولزی، پلاستیک و … شهرک صنعتی نظرآباد به لحاظ موقعیت جغرافیایی مستعد ساخت سوله در کرج می‌باشد.

۴-شهرک صنعتی اشتهارد :

شهرک صنعتی اشتهارد بزرگترین شهرک صنعتی ایران می‌باشد. همچنین این شهرک صنعتی موقعیت جغرافیای فوق العاده به علت نزدیکی به تهران و کرج دارد. به علت داشتن فاصله ۱۲۰ کیلومتری از تهران این شهرک معافیت مالیاتی دارد. به همین علت، یعنی داشتن معافیت مالیاتی مکان مناسبی برای سرمایه‌گذاری است. سهولت دسترسی به شاه راه‌های ایران و دیگر مزایا باعث شده تا مکان مستعدی برای ساخت سوله در کرج شود. حضور شرکت‌های مهمی مثل شرکت داروگر، کاشی و سرامیک زاگرس، و موتورسیکلت تلاش و … ارزش این شهرک صنعتی را بالاتر برده است. شهرک صنعتی اشتهارد به علت پتانسیل بالا برای پروژه‌های صنعتی، مکان مناسبی برای سوله سازی در کرج می‌باشد.

۵-شهرک صنعتی هشتگرد :

شهرک صنعتی هشتگرد نیز یکی از بزرگترین شهرک‌های صنعتی ایران محسوب می‌شود. وسعت این شهرک صنعتی ۲۵۰ هکتار می‌باشد. شهرک صنعتی هشتگرد در فاصله ۹۰ کیلومتری از تهران بزرگ قرار دارد. این شهرک صنعتی غیردولتی زمینه اشتغال بیش از ۱۰ هزار نفر را فراهم کرده است. شهرک صنعتی هشتگرد با دارا بودن صنایع فلزی، شیمیایی، غذایی و دارویی پتانسیل بالایی در زمینه سوله سازی در کرج دارد. ۱۶۰ واحد صنعتی در این شهرک در حال فعالیت و ساخت سوله در کرج می‌باشند. بر اساس زمین‌های واگذار شده، تعداد واحدهای خط تولید ۵۰ واحد، و تعداد واحدهای در حال احداث ۶۵ واحد می‌باشد. شهرک صنعتی هشتگرد برای واحدهای ماشینی، قالب سازی، صنایع ظریف و کامپیوتر در حال توسعه است. توسعه شهرک صنعتی هشتگرد تا ۳۵۰ هکتار خواهد بود.

۶-شهرک صنعتی ماهدشت :

این شهرک صنعتی در غرب شهر ماهدشت واقع شده است. شهرک صنعتی ماهدشت ۵ کیلومتر از فرودگاه بین المللی پیام فاصله دارد. کارخانه‌های موجود در این شهرک صنعتی عامل سوله سازی در کرج می‌باشند. این شهرک صنعتی به وسعت ۴۰۰ هکتار در غرب شهر کرج واقع شده است. شهرک صنعتی ماهدشت در سال ۱۳۸۴ با تقسیم و تخصیص اراضی شروع به فعالیت کرد. بیش از ۱۰۰ واحد صنعتی بهره‌برداری شده و ۸۰ واحد در حال ساخت و ساز در این مجموعه فعالیت می‌کند. همین امر سبب شده است که پتانسیل ساخت سوله در کرج بیش از پیش افزایش یابد.

چشم انداز صنعت و ساخت سوله در کرج

در کرج و استان البرز بر اساس سابقه و پتانسیل صنعتی شهرک‌های صنعتی در حال گسترش هستند. علاوه بر طرح‌های توسعه برای شهرک‌های صنعتی موجود، شهرک‌های جدیدی نیز در حال شکل‌گیری می‌باشند. شهرک صنعتی پرنیان و شهرک صنعتی نجم آباد از جمله این اسم‌ها هستند. بخش صنعت در استان البرز و در شهر کرج بیش از پیش در حال گسترش و پیشرفت می‌باشد. سوله سازی در کرج باعث رونق صنعت و گسترش کارخانجات در کرج شده است. همین امر سبب توسعه آبادانی و همچنین افزایش اشتغال زایی در این مناطق شده است. به سبب همین امر کارخانه صنعتی ایمن ساز سوله در راستای ساخت سوله در کرج فعالیت می‌کند.
جهت ساخت سوله با بهترین قیمت و کیفیت با مشاوران مجموعه ما در تماس باشید:

09333475382
09201963032
09145395330

همچنین جهت استعلام قیمت و بررسی شرایط ساخت سوله در کرج و سایر نقاط کشور می‌توانید به لینک مقابل مراجعه فرمایید : قیمت سوله در کرج

سوله سازی در کرج

پیمانکار سوله در کرج

پیمانکاری یک فرایند کامل در جهت ساخت احداث یک واحد عمرانی و یا صنعتی می‌باشد. پیمانکاری سوله در کرج و سایر نقاط کشور عبارت است از طراحی صفر تا صد پروژه، اجرای پی یا فونداسیون، ساخت و نصب سوله بر اساس کاربری پروژه، دیوارچینی و نصب پوشش سقف و سپس بهره‌برداری پروژه. ایمن ساز سوله بر اساس سابقه‌ای که در صنعت سوله سازی در کرج و سایر نقاط کشور دارد پیمانکاری سوله را به صورت صفر تا ۱۰۰ انجام می‌دهد. با این کار در راستای احداث و راه‌اندازی انواع صنایع به کارفرمایان عزیز کمک می‌کند. کارفرمایان عزیز می‌توانند جهت پیمانکاری پروژه سوله خود با مشاوران مجموعه ما در تماس باشند. تا بهترین کیفیت ساخت سوله را همراه با مناسب‌ترین قیمت برای شما عزیزان ارائه کنیم.

توانایی های ایمن ساز سوله

مجموعه ایمن ساز سوله با در اختیار داشتن کارگاه‌های مجهز، تیم طراحی قوی و همچنین تیم ساخت متخصص در جهت سوله سازی در کرج فعالیت خود را ادامه می‌دهد. بر اساس پراکندگی صنایع و کاربری‌های موجود در منطقه کرج و استان البرز، مجموعه ایمن ساز سوله نیز اقدام به ساخت انواع سوله‌ها در این منطقه می کند. انواع سوله‌هایی که مجموعه ایمن ساز سوله در استان البرز و شهر کرج برای کارفرمایان عزیز اجرا می‌کند. عبارت است از سوله صنعتی، سوله کارگاهی، سوله کارخانه‌ای، سوله ورزشی، سوله انبار، سالن‌های چند منظوره، سوله‌های بهداشتی، سوله سالن استخر، سوله سردخانه و نگهداری غذا و میوه‌جات، سوله مرغداری، سوله گاوداری و پرورش قارچ و انواع سوله‌های سبک و سنگین.

کلام آخر

شهر کرج و استان البرز به علت داشتن شهرک‌های صنعتی متعدد مستعد سوله سازی است. کارفرمایان عزیز جهت ساخت سوله در کرج باید به نکات زیادی توجه کنند. کارفرمایان عزیز بایدابتدا به دنبال بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت باشند. مجموعه ایمن ساز سوله با تجربه‌ای چندین ساله در صنعت سوله سازی در کرج، آماده ارائه تمامی خدمات از مرحله طراحی تا مرحله بهره‌برداری پروژه می‌باشد. برای برآورد دقیق هزینه‌های ساخت و بهره‌برداری پروژه خود با مجموعه‌ای ایمن ساز سوله همراه باشید.
09188086225
09143542404
09145395330
09201963032
09333475382

Comments (7)

  1. سهیلی
    تیر 12, 1402 \ب.ظ\31 3:57 ب.ظ

    بسیار عالی

  2. علی
    تیر 12, 1402 \ب.ظ\31 4:13 ب.ظ

    بسیار عالی و پرکابرد💪

  3. خان محمدی
    تیر 12, 1402 \ب.ظ\31 4:24 ب.ظ

    ایمن ساز سوله بهترین سوله سازی در کرج

    • mwadmin_barmaki
      تیر 12, 1402 \ب.ظ\31 4:25 ب.ظ

      ممنونم مهندس جان

  4. مرادیان
    تیر 12, 1402 \ب.ظ\31 4:44 ب.ظ

    قیمت سوله صنعتی به ابعاد ۲۰ در ۳۰

    • mwadmin_barmaki
      تیر 12, 1402 \ب.ظ\31 4:48 ب.ظ

      هزینه ساخت و حمل و نصب و پیچ و مهره با ورق فولاد مبارکه 810 میلیون تومان میباشد

  5. علی
    تیر 12, 1402 \ب.ظ\31 4:47 ب.ظ

    بسیار عالی و کاربردی

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.