ساخت سردخانه خرما در بوشهر – ساخت سردخانه میگو در بوشهر – ایمن ساز سوله

ساخت سردخانه خرما در بوشهر – ساخت سردخانه میگو در بوشهر – ایمن ساز سوله

اهمیت ساخت سردخانه خرما در بوشهر:

منطقه بوشهر دارای مواد غذایی و محصولات غذایی خاص و مهمی است. که معمولاً سرمایه گذاران و کارفرمایان در حیطه صنایع غذایی و بسته بندی، برای خرید و نوآوری و فروش محصولات قصد سرمایه گذاری و بهره برداری طرح خود می کنند. از مهم ترین محصولات کشاورزی منطقه می توان به خرما اشاره کرد. که بازار قابل توجه و مهمی در ایران و خارج از ایران در حوزه خلیج فارس و سایر نقاط دنیا دارد. میگو دیگر محصول غذایی مهم این منطقه می باشد. که به خاطر نزدیک بودن بوشهر به دریا از این محصول دریایی برای تمام نقاط کشور و هم چنین مشتریان و مصرف کنندگان برای فرآوری استفاده می شود. برای نگهداری و بسته بندی این محصولات یعنی خرما و میگو سرمایه گذاران به سردخانه و سورتینگ نیاز دارند. تا این محصولات را نگه داری کنند. و سپس با بسته بندی مناسب روانه بازار مصرف این محصولات کنند.

سردخانه میگو در بوشهر

کارخانه صنعتی ایمن ساز سوله دارای تیم طراحی قوی و ساخت کاربلد و حرفه ای می باشد. هم چنین تیم مشاوره مجرب و با تجربه در زمینه خرید و فروش محصولات آماده ساخت سردخانه خرما در بوشهر و هم چنین ساخت سردخانه میگو در بوشهر می باشد. برای ساخت سردخانه میگو و سردخانه خرما در بوشهر با ما تماس بگیرید:

09143542404
09145395330
09333475382

هم چنین برای دیدن نمونه کارهای سوله سردخانه و ساخت سردخانه میگو در بوشهر و ساخت سردخانه خرما در بوشهر به لینک مقابل مراجعه کرده. و صفحه اینستاگرام ما را دنبال کنید:

@imensazsuleh

هزینه ساخت سردخانه خرما و میگو:

برای ساخت سردخانه خرما و سردخانه میگو در بوشهر هزینه های مهم و قابل توجهی است. که باید هر سرمایه گذاری به آن توجه کامل و کافی را داشته باشد. قیمت میگو در سال های اخیر افزایش تقریباً ۵۰ درصدی داشته است. که بسیار چشم گیر و قابل توجه است. تمام کارفرمایان و سرمایه گذاران باید به این توجه کنند. که ساخت سردخانه میگو ، به خصوص سردخانه میگو در بوشهر که منطقه ویژه و پر پتانسیل برای پرورش و صید و فروش میگو می باشد. چه ریسک ها ، چه هزینه ها و چه سود و زیانی می تواند داشته باشد. تا یک کسب و کار موفق و پر سود پر درآمد در زمینه سردخانه میگو در بوشهر راه اندازی کند. و به مرحله بهره برداری برساند.

سردخانه خرما در بوشهر

مورد اصلی و قابل توجه برای کارفرمایان و سرمایه گذاران جهت احداث و ساخت سردخانه میگو ، محاسبه هزینه های احداث یک واحد سردخانه میگو در بوشهر می باشد. سیستم برودتی یک سردخانه میگو با بقیه سردخانه ها متفاوت است. چرا که سردخانه های دیگر هم چون سردخانه میوه و سیب زمینی بالای صفر درجه می باشد. اما سردخانه میگو در بوشهر از نوع سردخانه های زیر صفر و پروتئین می باشد.

تفاوت سیستم برودتی سردخانه میگو و خرما:

پس بنابراین سیستم برودتی سردخانه تفاوت های زیادی از لحاظ اقتصادی خواهد داشت. هم چنین از لحاظ فنی متفاوت خواهد بود. که یک سردخانه دار باید آن را در نظر بگیرد. برای اینکه در هزینه ها کنترل داشته باشد. و همچنین یک سیستم سردخانه فنی و مهندسی داشته باشد. باید طراحی سردخانه میگو در بوشهر را ، به یک تیم فنی حرفه ای و کاربلد بسپارد.
هم چنین منطقه جنوب کشور به خصوص بوشهر دارای نخلستان های خرما می باشد. که یک محصول ویژه و صادراتی می باشد. پس بنابراین کارفرمایان و سرمایه گذاران می توانند با ساخت سردخانه خرما در این منطقه محصول را بسته بندی و نگه داری کنند. و به کشورهای هدف صادر کنند.

سردخانه خرما در بوشهر قطعاً هزینه هایی خواهد داشت. که یکی از هزینه های مهم آن ، احداث سوله سردخانه می باشد.

نتیجه گیری:

کارخانه صنعتی ایمن ساز سوله با دارا بودن تیم فنی حرفه ای آماده طراحی و ساخت سوله سردخانه و سردخانه میگو در بوشهر و همچنین سردخانه خرما در بوشهر می باشد. برای بررسی هزینه های ساخت سردخانه به لینک مقابل مراجعه کنید: هزینه ساخت سردخانه میگو و ساخت سردخانه خرما

همچنین برای مشاوره رایگان در زمینه ساخت انواع سردخانه به ما مراجعه کنید. مخصوصاً سردخانه میگو در بوشهر و ساخت سردخانه خرما در بوشهر و سایر نقاط کشور می توانید با ما تماس بگیرید:

09143542404
09145395330
09333475382

Comments (3)

  1. امیرمجیدپور
    دی 17, 1400 \ب.ظ\30 6:47 ب.ظ

    توضیحات بسیار عالی و کاربردی بود

  2. سهیل
    دی 17, 1400 \ب.ظ\30 7:45 ب.ظ

    خسته نباشید ویژه به گروه ایمن ساز سوله

  3. علیرضا
    دی 17, 1400 \ب.ظ\30 8:27 ب.ظ

    بسیار عالی و اموزنده

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.