سوله سازی ایمن ساز سوله بهترین سوله سازی کشور

سوله سازی ایمن ساز سوله بهترین سوله سازی کشور

شرکت سوله سازی ایمن ساز سوله یکی از مهم‌ترین و پرفروشترین کارخانههای سوله سازی در سراسر کشور میباشد. در ده سال اخیر با توجه به عنایت و حسن انتخاب مشتریان و کارفرمایان عزیز و محترم، کارخانه سوله سازی ایمن ساز سوله به یکی از سوله سازان برتر کشور تبدیل شده است. ایمن ساز سوله با ساخت سوله ارزان برای مشتریان و کاهش هزینه‌های ساخت در تمام مراحل اجرای پروژه، تمام تلاش خود را در راستای ارائه بهترین خدمات به کارفرمایان عزیز و محترم انجام می‌دهد. شرکت سوله سازی ایمن ساز سوله با به کارگیری بهترین متخصصان و طراحان سوله ارزان و بهینه، همچنین بهترین و کارآزموده‌ترین تکنسین‌های مونتاژ و جوشکاری توانسته سوله با کیفیت و در عین حال ارزان، به کارفرمایان محترم ارائه دهد.

ویژگی‌های سوله‌های شرکت سوله سازی ایمن ساز سوله:

۱- مقاومت و پایداری سازه.

2- ارزان و بهینه بودن.

۳- استفاده از بهترین مقاطع و ورق‌های فولادی.
۴- ارائه دفترچه محاسبات برای کارفرمایان برای ارائه به نظام مهندسی یا ارگان‌های دیگر ناظر.
۵- ارائه گارانتی مادام العمر از طرف شرکت ایمن ساز سوله.

سوله سازی در بهینه‌ترین حالت:

بهینه سازی وزن سوله‌های تیرورقی در شرکت سوله سازی ایمن ساز سوله باعث کاهش هزینه‌های ساخت می شود. همین امر باعث می‌شود که کارخانه سوله سازی ایمن ساز سوله، سوله ارزان به کارفرمایان عزیز و محترم ارائه دهد. به همین جهت کارفرمایان عزیز شرکت ما را برای ساخت سوله ارزان انتخاب می‌کنند. ایمن ساز سوله با ارائه دفترچه محاسبات و گارانتی مادام العمر سبب آسایش خاطر کارفرمایان می شود. در این شرایط کارفرما مطمئن می‌شود که یک سوله ارزان با بهترین کیفیت را خواهد ساخت. همچنین تضمین های لازم را از شرکت سازنده دریافت کرده است.

به جای خرید سوله دست دوم با شرکت سوله سازی ایمن ساز سوله قرارداد ببندید:

سوله ساری ایمن ساز سوله که یکی از بهترین سوله سازی‌های حال حاضر کشور می باشد. به شما پیشنهاد می دهد که به جای خرید سوله دست دوم، که هزینه‌های اضافی زیادی برای شما خواهد داشت سوله نوع ارزان بخرید. تفاوت‌های عمده‌ای بین سوله دست دوم و سوله نو ایمن ساز سوله مشاهده می‌شود. سوله‌های دست دوم فاقد مقاومت و استحکام لازم برای برپایی یک کارگاه یا انبار می‌باشد. به این دلیل که دفترچه محاسبات ندارند و بر اساس بارهای وارده در محل اجرای پروژه طراحی نشده‌اند. همچنین ورق و مقاطع سوله دست دوم مشخص نیست که از چه جنس و مقاومتی است. در عین حال سوله دست دوم بر اساس آیین‌نامه قدیمی (تنش مجاز) طراحی شده است،سنگین‌تر از سوله‌های جدید (حالات حدی) می‌باشد. شرکت سوله سازی ایمن ساز سوله با طراحی بهینه و کاهش وزن بر اساس استانداردهای مهندسی روز سوله ارزان می‌سازد. در نتیجه وقتی شما با ایمن ساز سوله قرارداد می‌بندید یک سوله ارزان با مقاومت و استحکام کافی خریداری می‌کنید. که بسیار به صرفه‌تر از سوله دست دوم برای کارفرمایان و سرمایه گذاران می‌باشد.

ایمن ساز سوله

برای اطلاع از شرایط ساخت سوله و قیمت ساخت سوله به لینک مقابل مراجعه کنید :قیمت ساخت سوله

چرا سوله سازی ایمن ساز سوله:

در سال‌های اخیر مانند دیگر کسب و کارها تعداد شرکت‌های سوله سازی نیز افزایش چشمگیری یافته است. با توجه به شرایط اقتصادی حاکم بر کشور کارفرمایان و سرمایه‌گذاران به راحتی به سوله سازها اعتماد نمی‌کنند. شرکت سوله سازی ما نیز  این پیشنهاد را به کارفرمایان می‌دهد که به هر سوله سازی اعتماد و اطمینان نکنند. متاسفانه در صنعت سوله سازی نیز کلاهبرداری زیاد شده است. شرکت ایمن ساز سوله این کمک را به شما کارفرمایان و سرمایه گذاران عزیز جهت دوری از دام کلاهبرداران می‌نماید.
در صنعت سوله سازی جهت ساخت سوله ارزان جزئیات و ریزه کاری‌هایی فنی وجود دارد. کارفرمایان عزیز با در نظر گرفتن این نکات به دام کلاهبرداران نمی‌افتند. یک سرمایه گذار در مرحله عقد قرارداد با سوله ساز خود باید تمام نکات را بسنجد. نکاتی که در ساخت یک سوله ارزان باید به آن توجه کرد عبارتند از:

1- وزن معقول:

وزنی که سوله ساز به کارفرما ارائه می‌کند، باید یک وزن معقول و متعادل باشد. همچنین بر اساس استانداردهای نظام مهندسی کشور، سازه طراحی شود.
وزن زیاد باعث افزایش هزینه‌های ساخت برای کارفرما می‌شود. همچنین وزن بسیار پایین نشانه یک کلاهبرداری می‌باشد. به دلیل این امر شرکت سوله سازی باید سوله را بر اساس یک استاندارد مهندسی بسازد. امکان ساخت سوله با وزن بسیار پایین وجود ندارد. علت این امر عدم اجازه استانداردهای نظام مهندسی کشور  به سوله سازان می‌باشد. سوله سازی ایمن ساز سوله با ارائه یک وزن معقول و متعادل تمام تلاش خود را جهت کاهش هزینههای ساخت  برای کارفرمایان و سرمایه گذارانن عزیز فراهم می‌کند.

2-قیمت معقول:

باید کارفرما از شرکت سوله سازی خود یک قیمت معقول بگیرد. قیمت باید بر اساس قیمت روز ورق سیاه و مقاطع فولادی مورد استفاده در ساخت سوله، نسبت به بازار باشد. قیمت سوله مجموع قیمت روز مقاطع فولادی مصرف شده در ساخت سوله و قیمت دستمزد ساخت هر کیلو سوله می‌باشد.سوله سازی ما با ارائه قیمت مناسب بر اساس شرایط روز بازار در راستای  رونق کارآفرینی کشور قدم برمی‌دارد.
شرکت سوله سازی ایمن ساز سوله آماده مشاوره برای ساخت یک سوله ارزان برای کارفرمایان محترم می‌باشد. برای مشاوره رایگان در تمامی مراحل ساخت و نصب سوله خود می‌توانید با ما در تماس باشید:
09143542404
09145395330
09188086225
برای دیدن قیمت بروز آهن آلات به لینک مقابل مراجعه کنید : قیمت بروز آهن آلات

سوله سازی و ساخت سوله ارزان

ایمن ساز سوله بهترین شرکت سوله سازی:

برای یک سرمایه گذار، ساخت سوله به عنوان یک رکن اساسی در صنعت و مجموعه تولیدی محسوب می‌شود. برای تمامی صنعتگران و تولیدکنندگان ساخت سوله نقش مهم و اساسی را دارد. شرکت سوله سازی ایمن ساز سوله، بهترین شرکت سوله سازی کشور و یکی از بزرگ‌ترین و پرفروش‌ترین سوله سازی‌های کشور می‌باشد. این مجموعه سالانه تعداد زیادی سوله در سرتاسر کشور و خارج از کشور ساخت و نصب می‌کند. سوله‌های اجرا شده در کارخانه ما در صنایع مختلف از جمله سردخانه، کارگاه ها، مرغداری‌ها، دامداری‌ها، انبار و تالار و ……. کاربرد دارد. این مجموعه تمام تلاش خود را در راستای ارائه بهترین محصول با قیمت عالی، جهت کمک به تولید و کارآفرینی در این شرایط اقتصادی کشور به کارفرمایان ارائه می‌دهد.

سوله خود را به ایمن ساز سوله بسپارید:

شرکت سوله سازی ایمن ساز سوله با شعار ارزان‌ترین قیمت و بهترین کیفیت سالانه تعداد زیادی سوله در خارج و داخل کشور اجرا می‌کند. این مجموعه با ارائه سوله ارزان با وزن بهینه که بر اساس دفترچه محاسبات کاملاً استاندارد می‌باشد، سبب کاهش چشمگیر هزینه‌های ساخت می‌شود. همچنین با مدیریت دقیق در تمامی مراحل ساخت در بهره وری صنایع وابسته نیز تاثیرگذار می‌باشد.

ایمن ساز سوله

مهندسی‌تر از همه جا.

ارزانتر از همه جا.

Comments (4)

  1. امیر
    بهمن 25, 1401 \ب.ظ\30 6:11 ب.ظ

    عالی

    • کیسان نوری
      بهمن 26, 1401 \ب.ظ\30 3:00 ب.ظ

      هزینه های سوله برای سال بعد چطور قراره باشه؟

  2. اردیبهشت 18, 1402 \ب.ظ\31 5:53 ب.ظ

    […] سازی در گیلان می‌توانید به لینک مقابل مراجعه فرمایید: سوله ارزان در گیلان. همچنین برای مشاوره رایگان جهت ساخت سوله ارزان در گیلان […]

  3. تیر 12, 1402 \ب.ظ\31 3:55 ب.ظ

    […] همچنین جهت استعلام قیمت و بررسی شرایط ساخت سوله در کرج و سایر نقاط کشور می‌توانید به لینک مقابل مراجعه فرمایید : قیمت سوله در کرج […]

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.