سوله سازی در قزوین – ساخت سوله در قزوین – ایمن ساز سوله

سوله سازی در قزوین – ساخت سوله در قزوین – ایمن ساز سوله

زمانی که ما می‌خواهیم یک تعریف کامل و جامع در صنعت سوله‌ سازی در قزوین داشته باشیم. تعریف ما اینگونه خواهد بود که ساخت سوله در قزوین عبارت است از: تهیه متریال و مصالح اولیه شامل ورق آهنی و رنگ و سیم جوش و پیچ و مهره و پروفیل‌های مصرفی جهت ساخت سوله در قزوین و حمل به کارگاه مورد نظر برای ساخت و در نهایت انجام و اجرای عملیات ساخت و سپس حمل به محل اجرای پروژه و نصب در محل پروژه.
انجام عملیات ساخت خود شامل چندین مرحله است که در این قسمت به آن ها خواهیم پرداخت. بعد از تکمیل مرحله ساخت باید سازه ساخته شده را جهت تکمیل پروژه و نصب به محل پروژه حمل کرد. در این قسمت به مقوله مهم سوله سازی در قزوین به صورت بهینه و مناسب برای کارفرما می‌رسیم.

کارخانه صنعتی ایمن ساز سوله با دارا بودن تیم طراحی قوی و حرفه‌ای و یک تیم ساخت قدرتمند و یک کارگاه با تجهیزات حرفه ای آماده سوله سازی در قزوین و سایر نقاط کشور می باشد. برای دیدن نمونه کارهای کارخانه صنعتی ایمن ساز سوله در صنعت سوله سازی در قزوین و سایر نقاط کشور می توانید به لینک مقابل مراجعه فرمایید:@imensazsuleh

همچنین برای مشاوره رایگان برای ساختن سوله در قزوین و سایر نقاط کشور می توانید با ما تماس بگیرید.

09333475382

09145395330

09143542404

مراحل ساخت سوله درشرکت سوله سازی در قزوین:

سوله سازی در قزوین دارای مراحل و شرایط خاص خود می‌باشد. در ادامه این مقاله ما به بررسی تمامی مراحل می‌پردازیم.

سوله سازی در قزوین

سوله سازی در قزوین

1- برشکاری ورق و پروفیل ها:

در گام نخست جهت ایجاد سوله در قزوین و سایر نقاط کشور باید ورق‌ها و پروفیل‌های پروژه را خریداری کرد. سپس برای ساخت و تکمیل پروژه این مقاطع فولادی را برشکاری کرد. الگو و نحوه برشکاری بر اساس نقشه‌های طراحی شده توسط تیم طراحی پروژه انجام می‌شود. در واقع شاپ‌های اجرایی برای برشکاری از نقشه‌های سوله استخراج می‌شوند. سپس براساس آن اندازه‌ها برشکاری ورق و پروفیل‌ها انجام می‌شود. تا فرآیند ساخت سوله در قزوین با موفقیت وارد مرحله بعدی شود.

2- مونتاژکاری ورق‌ها و پروفیل‌های برشکاری شده:

در مرحله دوم از سوله سازی در قزوین ورق‌ها و پروفیل ها که بر اساس شاپ‌های اجرایی و استخراج شده از نقشه‌های طراحی برشکاری شده. توسط تیم مونتاژکاری با استفاده از دستگاه جوش اینورتر و به صورت خال جوش قطعات و المان مونتاژکاری می‌شود. سپس سازه‌های مونتاژی برای مرحله جوشکاری قطعات آماده می‌شوند. در نهایت سوله سازی در قزوین به صورت قدم به قدم و با دقت وارد مرحله بعد می‌شود.

3-جوشکاری قطعات مونتاژکاری شده:

در مرحله سوم ساخت سوله در قزوین قطعات مونتاژکاری شده توسط تیم مونتاژکاری به صورت فول جوش جوشکاری می‌شوند. این جوشکاری به صورت جوشکاری تحت گاز محافظ co2 یا به صورت زیر پودری انجام می‌شود. در نهایت قطعات آماده سازی می شوند. سپس وارد آخرین مرحله می‌شویم. تا ساخت سوله در قزوین به نتیجه نهایی برسد.

4-تمیزکاری و رنگ‌کاری:

پس از جوشکاری و تکمیل قطعات، تمامی قطعات به مرحله تمیز کاری می‌روند. سپس مرحله رنگ آمیزی انجام می‌شود. در نهایت سازه آماده برای نصب می‌شود. در واقع با این کار چرخه سوله سازی در قزوین تکمیل و به مرحله نصب می رسد.

اجزای یک سوله در صنعت سوله سازی در قزوین:

برای ساخت سوله در قزوین باید به بخش‌ها و قسمت‌های مختلف یک سوله توجه کنیم. که درادامه این مقاله به بررسی تمامی قطعات و المان‌های موجود در یک سوله می‌پردازیم.

1-ستون:

مهمترین و اصلی‌ترین عضو سوله می باشد.  وظیفه آن در اسکلت سوله تحمل بارهای وارده از جمله بار‌های ثقلی و دیگر بارها همچون بار زنده، بار مرده، بار برف، بار باد و می‌باشد. در صنعت سوله سازی در قزوین باید به ساخت این المان بسیار توجه شود. دلیل اصلی این امر این است که از یکی از اعضای اصلی سوله می‌باشد

2-تیر یا رفتر:

یکی دیگر از اعضای اصلی سوله می‌باشد. در ساخت سوله در قزوین باید به آن توجه ویژه کرد. تمام بارهای وارده به تیربه ستون سوله منتقل می‌شود. ستون سوله نیز تمام این بارها را به پی یا فنداسیون منتقل می‌کند. در صورت وجود اشکال در مرحله ساخت تیر یا رفتر باعث ایجاد مشکل برای سیستم انتقال بارخواهد شد. در این صورت سازه یا اسکلت عملکرد درستی نخواهد داشت. در نتیجه مقاومت و استحکام لازم را جهت ایستایی سوله نخواهد داشت.

3-مهاربندی های طولی یا کلاف‌کشی طولی:

این مهاربندها در صنعت سوله سازی در قزوین به عنوان تقسیم‌کننده بارهای باد و بارهای زلزله در راستای طولی سوله و اسکلت سوله می‌باشد. معمولاً برای ساخت این قطعه از سوله از پروفیل‌های باکس یا قوطی استفاده می‌شود. در بعضی از سوله‌ها از پروفیل لوله یا تیر آهن نیز استفاده می‌شود.

4-پرلین یا زد:

یک پروفیل آهنی خاص به شکل حرف انگلیسی زد می‌باشد. این پروفیل بر روی فریم یا تیر سوله سوار می‌شود. بار برف و بار مرده و بار زنده سقف را به تیر انتقال می‌دهد. در نهایت توسط تیر به ستون و سپس به فنداسیون انتقال می‌یابد. یکی از اعضای مهم در ساخت سوله در قزوین پرلین یا زد می‌باشد.

5-مهاربند های زد یا ساگراد:

وظیفه آنها نگه داشتن پرلین‌ها و حفظ زاویه و فاصله بین این پروفیل‌ها در صنعت سوله سازی در قزوین می‌باشد.

6-وال پست ها یا ستون باد:

در ساخت سوله در قزوین وظیفه نگه داشتن دیوارهای دهانه سوله را برعهده دارند. تا بتوانیم در صنعت سوله سازی در قزوین یک سوله و اسکلت مقاوم و مستحکم در مقابل نیروهای وارده داشته باشیم. در نهایت پس از طی مراحل بالا به مرحله بهره برداری برسانیم.

7-بادبند ستون‌ها و بادبند سقف:

که وظیفه آن انتقال دادن بارهای وارد از اسکلت سوله به پی یا فنداسیون می‌باشد. در ساخت سوله در قزوین از میلگرد و یا پروفیل نبشی برای این المان استفاده می‌شود. در سوله سازی در قزوین این عضو بسته به نظرطراح سوله می تواند شکل های مختلف و همچنین ابعاد مختلف داشته باشد. همچنین بسته به شرایط، اتصالات آن نیز می‌تواند متفاوت باشد.

8-آبرو ها:

وظیفه این المان‌ها در ساختن سوله در قزوین به عنوان انتقال دهنده آب باران و برف موجود در منطقه و در هنگام بارش می‌باشد.

ساخت سوله در قزوین

ساخت سوله در قزوین

 

برای اطلاع از شرایط و قیمت ساختن سوله در قزوین و سایر نقاط کشور می توانید به لینک مقابل مراجعه فرمایید: قیمت ساخت سوله در قزوین

همچنین برای دریافت مشاوره رایگان از کارخانه صنعتی ایمن ساز سوله برای ساخت یک سوله فنی و با قیمت مناسب می توانید با ما تماس بگیرید:

09143542404

09145395330

09333475382

مهمترین مرحله ساخت یک سوله در شرکت سوله سازی در قزوین:

تمامی این بخش‌ها که در بالا به آنها اشاره کردیم، بخش‌های مهم و حیاتی در بحث سوله سازی در قزوین می باشد. اما مهمترین مرحله که نقش حیاتی و اساسی را ایفا می‌کند. مرحله طراحی سوله می‌باشد. تمامی پارامترهای مختلف از جمله استحکام، مقاومت و وزن و تمام هزینه های ساخت در یک سوله در قزوین به طراح سوله بستگی دارد. طراح بر اساس بارهای وارده در منطقه سازه را طراحی می‌کند. طراح قوی توانایی طراحی یک سازه بهینه و با قیمت مناسب برای کارفرما را دارد.

 کلام آخر:

نکات مهمی در بحث ساختن سوله در قزوین وجود دارد. باید تمام کارفرمایان و اشخاصی که قصد احداث و ساخت سوله در قزوین را دارند حتما به تمام این نکات توجه کنند. معمولاً روال کار بدین شکل است که باید تمامی کارفرمایان با طراح سوله خود به جمع‌بندی برسند. سپس طراح آن سوله و آن مجموعه باید بهینه‌ترین شرایط ممکن را برای زودتر به بهره‌برداری رساندن سوله در قزوین لحاظ کند. کارخانه صنعتی ایمن ساز سوله با دارا بودن تیم طراحی و ساخت قوی آماده مشاوره و ساخت انواع سوله در قزوین و ذر سراسر کشور برای کارفرمایان محترم می‌باشد.

امیدواریم مطالب عنوان شده در این مقاله برای شما مخاطبان عزیز سودمند بوده باشد. در صورت داشتن هر گونه سوال یا انتقادی لطفا در قسمت نظرات با ما در میان بگذارید. از همراهی شما عزیزان تا انتهای این مقاله بسیار ممنون و مفتخریم.

Comments (17)

  1. علیرضا
    تیر 28, 1401 \ب.ظ\31 2:44 ب.ظ

    عالی و آموزنده

  2. Bita
    تیر 28, 1401 \ب.ظ\31 3:13 ب.ظ

    بسیار جامع خسته نباشید👏🏻👏🏻

  3. امیر
    تیر 28, 1401 \ب.ظ\31 4:22 ب.ظ

    خیلی عالی و کاربردی بود

  4. محمد حسین
    تیر 28, 1401 \ب.ظ\31 4:23 ب.ظ

    هزینه هر متر مربع ساخت سوله در شهرک صنعتی قزوین چقدر است؟

    • ستاری
      تیر 28, 1401 \ب.ظ\31 4:24 ب.ظ

      هزینه ساخت سردخانه 1000 تنی چقدر است؟

      • mwadmin_barmaki
        تیر 28, 1401 \ب.ظ\31 4:25 ب.ظ

        5 میلیارد تومن

      • mwadmin_barmaki
        آذر 22, 1401 \ق.ظ\30 10:57 ق.ظ

        به صورت صفر تا صد 4 تا 5 ملیارد تومان متغییر خواهد بود

    • mwadmin_barmaki
      تیر 28, 1401 \ب.ظ\31 4:24 ب.ظ

      3 تا 3.5 میلیون

  5. فرهاد
    تیر 28, 1401 \ب.ظ\31 4:27 ب.ظ

    خیلی عالی بود
    مطالب مفید و مختصری بود
    ممنونم از شما

  6. عسگر غلامپور
    تیر 28, 1401 \ب.ظ\31 4:28 ب.ظ

    همین مراحل برای همه سوله ها انجام میشه یا فرق داره؟

  7. LionelCalry
    تیر 28, 1401 \ب.ظ\31 8:45 ب.ظ

    самоходный ножничный подъемник
    http://www.nozhnichnyye-podyemniki-dlya-sklada.ru

  8. RobertHip
    مرداد 08, 1401 \ب.ظ\31 2:45 ب.ظ
  9. اردیبهشت 06, 1402 \ب.ظ\31 4:19 ب.ظ

    […] برای اطلاع از تمامی شرایط ساخت سوله در مازندران و همچنین قیمت‎ها موجود در بازار برای اجرای یک سازه فلزی می‎توانید به لینک مقابل مراجعه فرمایید: قیمت ساخت سوله در مازندران. […]

  10. اردیبهشت 19, 1402 \ب.ظ\31 6:07 ب.ظ

    […] در گیلان و سایر نقاط کشور به لینک مقابل مراجعه فرمایید: قیمت سوله در گیلان. همچنین برای مشاوره رایگان جهت ساخت سوله ارزان در گیلان […]

  11. اردیبهشت 28, 1402 \ب.ظ\31 5:57 ب.ظ

    […] برای تعیین هزینه ساخت سوله در ایران می‌توانید با مجموعه ایمن ساز سوله همراه باشید. مجموعه ما در تلاش است تا بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت را برای کارفرمایان عزیز جهت ساخت سوله در ایران ارائه دهد. برای دیدن عوامل موثر در تعیین قیمت سوله در تمام نقاط کشور می‌توانید به لینک مقابل مراجعه فرمایید: شرایط ساخت سوله […]

  12. خرداد 03, 1402 \ب.ظ\31 3:13 ب.ظ

    […] برای تعیین هزینه ساخت سوله در ایران می‌توانید با مجموعه ایمن ساز سوله همراه باشید. مجموعه ما در تلاش است تا بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت را برای کارفرمایان عزیز جهت ساخت سوله در ایران ارائه دهد. برای دیدن عوامل موثر در تعیین قیمت سوله در تمام نقاط کشور می‌توانید به لینک مقابل مراجعه فرمایید: شرایط ساخت سوله […]

  13. سردخانه سجاد
    خرداد 13, 1402 \ق.ظ\31 11:30 ق.ظ

    آفرین به این گروه فعال

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.