ساخت سوله تبریز – سوله سازی در تبریز – ایمن ساز سوله

ساخت سوله تبریز – سوله سازی در تبریز – ایمن ساز سوله

در سال‌های اخیر ساخت سوله در تبریز رونق زیادی گرفته است. علت این رونق و اهمیت یافتن سوله سازی در تبریز باید بررسی شود. آذربایجان شرقی و شهر تبریز یکی از بزرگترین مراکز صنعتی کشور می‌باشد. اخیراً نواحی صنعتی و شهرک‌های صنعتی زیادی در اطراف شهر تبریز احداث شده‌اند. گسترش این نواحی صنعتی سبب رونق ساخت سوله در تبریز و نواحی صنعتی اطراف آن شده است. از شهرک‌های صنعتی مهم این منطقه می‌توان به شهرک صنعتی سردار سلیمانی، شهرک صنعتی شهید سلیمی، شهرک صنعتی بعثت و شهرک صنعتی آخولا اشاره کرد.

با توجه به گسترش صنعت در شهر تبریز و همچنین نیاز روز افزون به سوله سازی در تبریز و نواحی صنعتی اطراف آن، مجموعه ایمن ساز سوله فعالیت خود را در این زمینه آغاز کرد. ساخت سوله در تبریز با توجه به شهرک‌های صنعتی جدید احداث شده یک نیاز ملموس برای صنعت این شهر است. سوله‌های با کاربری مختلف در اطراف این شهر ساخته شده و به مرحله بهره‌برداری می‌رسند. کاربری‌های مختلف و متعدد به خاطر گسترش روزافزون صنعت در شهر تبریز می‌باشد. ساخت سوله در تبریز با کاربری‌های صنعتی، تجاری، ورزشی، مرغداری، دامداری و غیره می‌باشند. تمامی سوله‌های اجرا شده در این منطقه از نوع سازه فولادی، با اتصالات پیچ مهره‌ای می‌باشند. طراحی و ساخت این سوله ها بر اساس بارهای وارده در شهر تبریز می‌باشد. به همین دلیل سوله سازی در تبریز یک فعالیت مهندسی و اصولی را نیاز دارد.

مجموعه ایمن ساز سوله دارای یک تیم طراحی قوی و همچنین یک تیم ساخت مجرب می‌باشد. این مجموعه با استفاده از دانش و تجربه مجموعه خود سوله سازی در تبریز را گسترش می‌دهد. برای مشاوره رایگان جهت ساخت سوله در تبریز می‌توانید با مشاوران مجموعه ما در تماس باشید. همچنین برای دیدن نمونه کارها می‌توانید به آدرس پیج اینستاگرام مجموعه مراجعه فرمایید: ایمن ساز سوله

ساخت سوله در تبریز

ساخت سوله سبک در تبریز

در شهر تبریز شرکت‌های سوله سازی زیادی وجود دارند. علت این امر همان گسترش نواحی صنعتی در اطراف شهر تبریز می‌باشد. سوله سازها جهت ساخت سوله صنعتی اقدام به ساخت سوله‌های تیر ورقی می‌کنند. سوله های تیر ورقی برای اینکه از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه باشند، باید سبک سازی شوند. با سبک سازی سوله ، فرایند سوله سازی در تبریز با کاهش هزینه چشمگیری روبرو خواهد بود. مجموعه ایمن ساز سوله با تجربه درخشان ۱۰ ساله در صنعت سوله‌ سازی در تبریز، تمام تلاش خود را خواهد کرد تا یک سازه با کیفیت برای کارفرمایان به ارمغان آورد. سوله های تیرورقی مجموعه ایمن ساز سوله، علاوه بر کیفیت بالا هزینه ساخت کمتری نیز دارند. علت پایین بودن هزینه ساخت سوله در کارخانه ایمن ساز سوله، سبک سازی اصولی و مهندسی می‌باشد.

سازنده سوله تیر ورقی سبک در تبریز

مجموعه ایمن ساز سوله با گسترش نواحی صنعتی در تبریز فعالیت خود در این شهر را گسترش داد. با توجه به افزایش نیاز روز افزون به ساخت سوله تیر ورقی در نواحی صنعتی و شهرک‌های صنعتی شهر تبریز فعالیت‌های این مجموعه نیز گسترش پیدا کرد. ایمن ساز سوله با بهره‌بندی از علم روز و همچنین استفاده از تجربه مهندسان و نیروی مجرب خود اقدام به ساخت سوله تیر ورقی می‌کند. این سوله ها با استفاده از فناوری‌های مدرن و روز دنیا ساخته می‌شود.

همچنین تمامی الزامات مهندسی موجود در آیین نامه‌های مقررات ملی ساختمان در آن لحاظ می‌شود. ساخت سوله در تبریز در این مجموعه با کمترین هزینه و در کوتاه‌ترین زمان صورت می‌پذیرد. مشاوران این مجموعه قبل از عقد قرارداد به کارفرمایان عزیز مشاوره کامل می‌دهند. در مشاوره این مجموعه تمامی مراحل ساخت و نصب و بهره‌برداری سوله مورد بررسی قرار می‌گیرد.

چرا ایمن ساز سوله

به این شکل تمامی کارفرمایان شناخت نسبی نسبت به سوله سازی در تبریز پیدا می‌کنند. این مجموعه به علت داشتن تیم طراحی قوی و با تجربه خود دیگر رقبای خود در صنعت سوله‌سازی در تبریز یک قدم جلوتر می‌باشد. طراحی سوله مهمترین مرحله از فرایند سوله سازی در تبریز و سایر نقاط کشور می‌باشد. زیرا در مرحله طراحی تمامی مراحل ساخت و نصب و همچنین تمامی هزینه کردها مشخص می‌شود. تیم طراحی مجموعه ایمن‌ساز سوله با توجه به شرایط موجود پروژه سوله را طراحی می‌کند. شرایط موجود پروژه ها با یکدیگر بسیار متفاوت هستند.

سوله سازی در تبریز

 

 

 

شرایط پروژه در ساخت سوله در تبریز

کاربری سوله

کاربری سوله یکی از شرایط مهم در اجرای پروژه ما می‌باشد. طراح سوله برای ساخت سوله در تبریز باید به کاربری سوله دقت کافی را داشته باشد. شرایط طراحی و ساخت سوله نسبت به کاربری سوله می‌تواند متفاوت باشد.

ابعاد زمین و ابعاد ساخت سوله در تبریز

برای سوله سازی در تبریز به صورت بهینه و مهندسی باید به ابعاد زمین و همچنین ابعاد مورد نظر برای ساخت سوله توجه کافی شود. طول و عرض و ارتفاع سوله، فاکتورهای اساسی و مهم در مقاومت و هزینه ساخت سوله می‌باشند. همچنین ابعاد مورد نظر برای ساخت سوله با کاربری سوله نیز ارتباط مستقیمی دارد. طراح باید شناخت کامل از کاربری‌های مختلف داشته باشد. سپس اقدام به طراحی سوله بکند.

بار های وارده در منطقه سوله سازی

بارهای وارده در مناطق مختلف با هم متفاوت می‌باشد. طراحی سوله بر اساس بارهای برف، باد و زلزله طراحی می‌شود. این بارها در مناطق مختلف با یکدیگر متفاوت می‌باشند. با توجه به این امر سوله سازی در تبریز باید بر اساس بارهای موجود در شهر تبریز قدم به قدم پیش برود.

مزیت های سوله های ایمن ساز سوله در صنعت ساخت سوله در تبریز

۱- سبک سازی

سوله‌های طراحی شده در مجموعه ایمن ساز سوله در عین حال که تیر ورقی هستند، سبک سازی شدند. سبک سازی بر اساس اصول مهندسی و همچنین با توجه به بارهای وارده در منطقه صورت می‌پذیرد. همچنین کاربری سوله نیز در امر سبک سازی تاثیر بسزایی دارد. سبک سازی سوله سبب کاهش هزینه‌های ساخت می‌شود. سوله ساز برای کنترل هزینه‌های ساخت و همچنین اقتصادی بودن پروژه باید به سبک سازی توجه ویژه‌ای بکند.

۲-مقاومت بالا

سوله‌های ساخته شده در مجموعه ایمن ساز سوله در عین سبک بودن مقاومت بالایی دارند. ذاتاً سوله‌های تیر ورقی برای کاربری‌های صنعتی و دیگر کاربری‌ها کاربرد دارد. سوله‌های تیرورقی ساخته شده در این مجموعه بر اساس استانداردهای نظام مهندسی و آیین‌نامه‌های مقررات ملی ساختمان ساخته می‌شود. تمامی بارهای وارده و الزامات مهندسی در مرحله طراحی و ساخت مورد توجه قرار می‌گیرد. به همین دلیل مقاومت این سوله های تیرورقی بسیار بالا است. به این شکل مجموعه ایمن ساز سوله تضمین ساخت سوله در تبریز با مقاومت بالا را به کارفرمایان عزیز می‌دهد.

۳- امکان نصب جرثقیل و اجرای نیم طبقه

در مرحله طراحی دذر صورت درخواست کارفرما امکان نصب جرثقیل و یا اجرای نیم طبقه بر روی سوله مورد بررسی قرار می‌گیرد. سپس بر اساس درخواست کارفرما المان‌های مورد نیاز طراحی می‌شود. بر اساس همین المان‌های طراحی شده سوله می تواند دارای دستک‌های جرثقیل باشد. همچنین می‌توان برای اجرای نیم طبقه اقدام کرد. به این شکل سوله‌سازی در تبریز بر اساس درخواست کارفرما و طبق خواسته و نیاز او اجرا می‌شود.

۴- شکل ظاهری

معمولا شکل ظاهری سوله بر اساس کاربری آن مشخص می‌شود. اما در صورت درخواست کارفرما مجموعه ایمن ساز سوله آن را به صورت مهندسی تغییر شکل می‌دهد. این تغییر شکل به صورت مهندسی و اصولی می‌باشد. در مرحله طراحی و ساخت تمامی الزامات مهندسی در نظر گرفته می‌شود. معمولا کارفرمایان برای زیبایی بیشتر پروژه خود، درخواست تغییر شکل بر اساس سلیقه خود می‌دهند.

برای بررسی شرایط ساخت سوله و همچنین قیمت ساخت سوله در تبریز و سایر نقاط کشور می‌توانید به لینک مقابل مراجعه فرمایید: سوله سازی در تمام نقاط کشور
همچنین برای مشاوره رایگان جهت اجرای سوله در تبریز و سایر نقاط کشور می‌توانید با مشاوران مجموعه ما در تماس باشید. مشاوران مجموعه تمام تلاش خود را خواهند کرد تا به صورت اصولی و مهندسی شما را راهنمایی کنند.
09188086225
09143542404
09145395330

دلیل به صرفه بودن سوله های تیرورقی ایمن ساز سوله

هزینه ساخت سوله جهت احداث کارگاه یا مجموعه صنعتی معمولاً بالا می‌باشد. مجموعه ایمن ساز سوله با سبک سازی سعی می‌کند هزینه‌های ساخت را کاهش دهد. مجموعه ایمن ساز سوله با ۱۰ سال سابقه درخشان تمام تلاش خود را می‌کند که تمامی هزینه‌های ساخت را کنترل کند. کنترل کردن هزینه‌های ساخت به کاربری و ابعاد سوله و همچنین سبک‌سازی مهندسی بستگی دارد. سبک سازی اصولی می‌تواند ۲۰ تا ۳۰ درصد هزینه‌های ساخت را برای کارفرما کاهش دهد. با این کار شما یک سوله تیر ورقی با مقاومت بسیار بالا و هزینه پایین خواهید داشت. در واقع سوله سازی در تبریز با سبک سازی اصولی می‌تواند ۳۰ درصد هزینه‌های ساخت را کاهش دهد.

کلام آخر

ساخت سوله در تبریز و نواحی صنعتی اطراف شرایط خاص خود را دارد. کارفرمایان ابتدا باید به کاربری و ابعاد زمین مورد نظر خود برای احداث سوله توجه کافی را داشته باشند. سپس از یک طراح با اطلاعات کافی در مورد طراحی اصولی و سبک سازی سوله دارد برای سوله‌سازی در تبریز مشاوره انجام دهد. کارفرمایان باید برای ساخت سوله در تبریز با شرایط بهینه و سبک سازی اصولی یکی از مجموعه‌های سوله‌سازی پرقدرت در منطقه تبریز قرارداد ببندند. مجموعه ایمن ساز سوله با تیم طراحی قوی و همچنین گروه ساخت مجرب و با تجربه آماده طراحی و ساخت سوله در تبریز و سایر نقاط کشور می‌باشد.

همچنین مشاوران مجموعه ایمن ساز سوله به صورت اصولی کارفرمایان را با روند ساخت سوله آشنا می‌کنند. برای سوله سازی در تبریز احداث پروژه خود با مجموعه ایمن‌ساز سوله در تماس باشید.

09188086225

09143542404

09145395330

Comments (2)

  1. صلاح نژاد
    مرداد 31, 1402 \ق.ظ\31 10:44 ق.ظ

    بسیار عالی و فوق العاده

  2. علی
    مرداد 31, 1402 \ق.ظ\31 11:57 ق.ظ

    عالی و آموزنده

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.